onsdag den 22. april 2015

Kom sol, kom sommer, kom farver




Hey!
Klokken er 17.10 og om 20 minutter drøner jeg over og spiser aftensmad, før jeg smutter til yoga og derefter skal øve teater. Jeg har lavet lektier siden klokken to, kun afbrudt af en ultra spontan kanotur på 30 min, fordi jeg spottede to piger i en kano ud af vinduet, og blev nødt til at være med.


En stor begivenhed der prydede både asfalt og efterfølgende badeværelser med farver, var HOLI sidste weekend. En indisk forårsfestival - the festival of colors/ the festival of love. 



Her varmer vi op med farver i hænderne. Det kan godt være det er varmt i Indien, men i Norge fejrer vi forår selv når det regner.



Tao (England), Pablo (Costa Rica), og ja - mig!

Der blev danset. Ingen skulle fryse!

Sidste uge var himlen pludselig klar og solen kunne bare slet ikke lade være med at skinne.
Folk var i hængekøjer og på græsset.
Maden blev spist udenfor.


Jeg fandt pludselig mig selv i en diskussion om ægteskab, kærlighed og datingkultur. Nogles forældre blev gift fordi faderen så moderen og bad hendes far om hendes hånd, nogle ser ikke grunden til ægteskab, og pludselig diskuterede vi datingkultur og hvordan folk overhovedet ender med at blive gift. Da en dreng fra Sverige havde et klart syn på hvordan dating fungerer i USA, og lagde sit syn ud, sagde jeg som refleksion, at jeg gerne ville høre en amerikaners synspunkt på det. Intet problem. To meter fra os sad Dylan fra Florida og klappede kage med en fra Costa Rica. Og sådan er det så magisk. Vil du gerne høre om hvad en fra Brasilien tænker om dine tanker om dit og dat? 
-Fint, vi kalder lige på hende. 
Det er ret vildt.

Jeg er også blevet kajakleder, og skal derudover også ro/sejle(arghh?) kajak hver torsdag med lejrskolebørn fra Norge.



Hej fra mig og alle de andre!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar