torsdag den 21. april 2016



Der er syv minutter til aftensmad, og da dette alligevel ikke er nok til at åbne min bog, så kan jeg lige så godt skrive et lille blogindlæg!

Tiden flyver og jeg har super super super travlt og om en måned er jeg hjemme igen. (Uh, jeg kan endnu ikke sige det højt...) Vi har sidste timer i morgen, så har vi en uge til at studere, og så er der ellers eksaminer! -Jeg har seks den første uge, og så fem i løbet af mandag, tirsdag, onsdag ugen efter. I alt skal jeg op i 14 eksaminer i løbet af tre uger, så den får ikke for lidt. 

Jeg er blevet utrolig hurtig til at læse og sætte små farverige ind i mine bøger, og jeg synes da også snart, at jeg kan regne en del. Fysik, det arbejder jeg stadig på. 

I sidste uge var jeg til løb, havde brunch med min "listening group" og var til teaterstykke. Det var en utrolig fri weekend og jeg nød at jeg lod mig selv gøre andet end at læse op. 

-fra løbet!


Nu skinner solen ind gennem vinduet in på biblioteket hvor jeg sidder og føler mig produktiv med Ludovico i ørerne. 

I dag havde jeg sidste spansktime. Vores argentinske lærer havde lavet "churros" (spanskrør)
til os, og så snakkede vi ellers lidt om dengang han var UWC-elev og hvordan den største forskel på livet er, at nu har vi internet på skolen :-D - på spansk selvfølgelig. 
-sidste spansktime.


I dansk havde vi quiz om Grundtvig og Blicher og Oehlenschläger (en af spørgsmålene gik ud på at stave hans navn). I matematik lærte vi om "binominal probability distribution" og i engelsk diskuterede vi litterære emner vi kan bruge i eksamen - så lidt i skole var jeg da. 

Efter skole skrev jeg en prøveeksamen i to timer, og efter et møde her kl 18 (om en halv time), har jeg en aftentime i geografi. Derefter skal jeg nok læse lidt videre, og så vil jeg gerne i seng. 

Kort med ret informationsrig blogpost vil jeg sige!

Vi ses!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar