fredag den 28. november 2014

Kl. tidligt

Det er lørdag morgen og jeg har egentlig ikke tid til at skrive dette blogindlæg... :-)
Om 20 minutter skal jeg være klar i skitøj og vandrestøvler, og så skal jeg vandre til en hytte med en gruppe andre elever et sted ude i skoven. Jeg har ikke været der før, og jeg glæder mig.

I går have jeg roomie-hygge med mit værelse, og det bestod i pebernødder, spontane muffins (man kan bage af alt, så længe der er lidt mel), kortspil og en masse (masse!) grin.

Denne uge og ugen før er fløjet så hurtigt, at jeg kun har tænkt på at tænke over det der skete, og så er der sket noget nyt. Jeg vil nu børste mine tænder, mens jeg lægger nogle billeder ud til jer!
Vi ses!!


Undskyld det vender forkert. Fra i går aftes, vi bager!!

Julemanden fra Sierra Leone!

På vej hjem fra Bergen og Henrik Ibsen teater

Danmark, Indien og Botswana - Asian week


Julebål



Asian bazar- de næste mange billeder (her Jasmine fra Singapore)

Bhutan



3 sek. efter danser vi med

Julebål 

Jeg er med i LEAF (Living Environmental and Friendly) og her sælger Naza (East Timor) og jeg masser af asiatisk mad til det asiatiske show!

Asian show



Jeg håber, i nød billederne!
Det gør jeg!
Vi ses!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar