lørdag den 8. november 2014

Man kan hvad man vil



Man kan hvad man vil
Og jeg ville gerne finde nogle billeder at dele med Jer
Så jeg susede lidt rundt på vores allesammens internet
Og fandt disse dejlige billeder
Fra mit november-break
Se med!


Er dette billede ikke for skønt?
Vi overnattede i lufthavnen i Bergen :-)

Mine to danske tøser sover lige en lille lur (kl. 04:00)

Vi er nu i Danmark
Besøg fra Ulrikkes gæster

Os to danskere (Ulrikke og jeg)

Jeg lovede i det tidligere blogindlæg at poste billedet af vores s'mores kage - her er det så

Pludselig var køkkenet fyldt af UWC

Gåtur i det skønne efterårsvejr

Udsigt over Norge
Jeg kunne ikke fange det i et foto. Men da vi fløj over store smukke bjerge med sne på, var det næsten for smukt til at være sandt!

På vej til Bergen

Vi pyntede op på værelset samme nat

Efter en times rengøring med Tao var det tid til en kop kakao!


Er nu tilbage på skolen. Har fået havregrød og pakket ud. Vil nu lave noget fysik og spille noget boldspil i aften :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar