mandag den 11. januar 2016

New Year. New ?




Hey.

For at kunne påstå at denne blog er aktiv, må jeg nok hellere finde tilbage til rytmen af regelmæssige blogindlæg og supplerende billeder.

Det var nogle vilde måneder, november og december. 
Aldrig har jeg nået så meget på så kort tid.

I julen sov jeg 12 timer hver nat + middagslure, og sådan var det i nærmest en måned.

I dag var første dag tilbage.

06:30 - vågner og gør klar.
07:00 - klar i kantinen til at lave lektier.
07:20 - indser at jeg egentlig ikke har nogen lektier.
08:20 - påbegynder spansk og har glemt en del..
---skole---
14:00 - drikker te med room mates
15:00 - løber en tur under den blå himmel med udsigt til den frosne fjord
16:00 - efter et bad tager jeg en god lur
17:30 - aftensmad
18:15 - sætter mig ned i biblioteket for at læse
18:45 - møde
19:45 - lektier
21:00 - laver plan for den næste uge med min room mate fordi vi har vores eksamen i engelsk på lørdag.
22:00 - skyper med min gamle room mate
23:40 - burde have sovet den sidste time...

Og sådan går dagene.

Billeder skal nok komme.

Vi ses og Happy New Year


Ingen kommentarer:

Send en kommentar