søndag den 17. august 2014

Åh ha. Sommerfuglene har flakset på fuld drøn. Nu er det snart!

Når noget er skørt


Hvor er det skørt.
Hvor er det skørt.
Siden august sidste år, da jeg opdagede UWC, er der ikke gået en dag, uden det har fyldt i hovedet på mig.
Ja, nogle gange mange timer, andre næsten hele dagen,  og aftenen og natten har det været på den indre skærm.

Og ja. Så lige pludselig er det i morgen.
I morgen.
Om 24 timer, hvem er jeg sammen med der?
Jeg aner det ikke.

Åhhh hvor jeg glæder mig.
Jeg siger jer.
Åhhh hvor er jeg spændt.
Hvor er jeg glad.
Åhhh hvor bliver det vildt.
Hvor er det vildt!

Nu vil jeg sove godt til i morgen.
I morgen hvor jeg skal afsted.
Til Norge og til UWC.
Hvor er jeg heldig.
Hvor er jeg taknemmelig.
Hvor jeg dog glæder mig.
Hvor er det skørt. Hvor er det skønt!




      Godnat :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar