tirsdag den 26. august 2014

Hej!


Jeg har det godt!


Jeg sidder ved mit skrivebord. Hvis jeg løfter blikket ser jeg et lille dannebrogsflag og nogle billeder jeg har medbragt hjemmefra. Ved min side hænger der nogle små kort og chokolader som jeg har fået af min secret friend. Jeg ved ikke hvem det er, men det er en der behandler mig godt og giver mig spil og lækkerier. Ved skrivebordet ved siden af mig sidder en af mine 4 roomies, fra England. Hun hører god musik og synger med. Min anden roomie er vild med musikken, hun er fra Grækenland og ruller hen over gulvet for at høre nærmere til musikken. Bag mig sidder min roomie fra Norge proppet ind i køjen med en veninde, de griner og snakker om noget jeg ikke helt kan høre. Min sidste roomie er fra Nicaragua. Hun er ude for at spille musik med nogle andre.

Hov hov. Det skrev jeg i forgårs. Nu sidder min roomie og spiller guitar, siger sjove lyde med en slikkepind i munden og vi hygger os med te og kakao. I morgen begynder skolen.
Efter en uge med bueskydning, kanosejlads, smut-kastning, bjergvandring- og klatring (!!), utallige kopper te og kaffe i alle arter, billeder, håndtryk og navne med rullende r’er, så har jeg det stadig fantastisk!

Jeg har nydt solen og bjergene, fået risengrød til morgenmad to gange (DET ER PÅ MENUEN HVER LØRDAG MORGEN!!), oplevet folk kalde en skovsnegl for en sort skumfidus og bildt folk ind at jeg løb fra en elg. Jeg har spillet fodboldturnering mod de andre huse (vi er Denmark, Finland, Iceland, Norway og Sweden (MIT!) hus, og vi vandt :-) -se billede længere nede!!


Se evt. dette link fra Ulrikke og jeg fra forleden. Og her er der endnu flere billeder. Jeg har det godt!!


Billeder:   

Temafest! Vi er berømte karakterer fra bøger. 
Sherlock Holmes, Pippi, Bilbo Baggins, jeg er Katniss Everdeen fra Hunger Games - film og bog jeg aldrig har læst, så jeg googlede hende bare :-D , og Hermione Granger!!

Her er hele Sweden House klar til temafest!

Team Sweden House vandt mesterskabet! Over Iceland House, vores rivaler!

 Skolen i skønt skønt vejr!

Og fjorden

Vi skulle til Flekke!

På hike! 

Jeg vil bo et sted med bjerge. Se hvor smukt det er!



Og så lige to billeder af mit rotation group! Eneste dansker og havde det såå skønt!



1000 knus vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar