torsdag den 3. marts 2016




Hey! 

Et kort indlæg, bare med et par billeder, for at vise, at jeg har det godt.

Projekt Year Book er i gang, og vi skulle derfor alle sende billeder ind af vores værelser, og de grupper vi på den ene eller anden måde er en del af. 

Her er der et billede af den gruppe mennesker der hver morgen er i kantinen ved 7-tiden, for at spise havregryn og starte eller færdiggøre dagens lektier. Nogle gange sidder vi 7 mennesker om et bord dybt fordybede i vores egne noter, og andre gange kan vi ikke holde os fra at snakke, og starter derfor dagen med nogle dejlige grin. 


Dette billede er fra den miljøgruppe jeg er leder af.


Jeg er ikke helt sikker på, hvem der tog de følgende billeder, men de er utroligt skønne, og ville derfor dele dem. De er taget forskellige steder på campus.




Jeg tager i weekenden på skitur, og det glæder jeg mig utrolig meget til. 
Snart er det påske. 
Jeg forstår det ikke helt. 
Det er vi vist egentlig ingen der gør. 
Altså, hvor tiden blev af...

Vi ses,
Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar