torsdag den 11. september 2014

Andet blogindlæg i dag. Nu med billeder

Hej!
Efter at have postet et indlæg her for et par timer siden, kunne jeg mærke, at jeg mærkede at tilføje nogle billeder, og endnu flere oplevelser. Så jeg har været på udkig, og fundet billeder fra dejlige dage frem :-)

Se med:

Fra bonfire med fjorden som baggrund. SÅ SMUKT! Og skønt og magisk!

Romi (Uruguay) - Daniel - (Colombia) - Mig - Lorena (El Salvador)
-så en masse spansktalende og mig. -Jeg øver mig :-)


Billederne er fra 2. years- show. Det var magisk!


-Fra bonfire igen :-)



Fodbold tournament! 


Dette billede er fra den bus der kom før mig, den dag vi ankom til skolen. Men det er ret skønt alligevel. Man sidder helt vild og spændt i bussen, og alle 2' years'ene skriger og råber og hamrer på bussen. 


Nogle gange bor vi i en sky :-D



-Se hvor glad jeg bliver når jeg får en pakke!! 



En dansker havde fødselsdag, og det blev fejret med morgensang og morgenmad og endnu mere morgensang og rugbrød og brunsviger og det hele!



-Endnu et billede fra 2. year- show. Valery (Rusland - Erik (Sverige)


Mine roomies - de tre der er andenårs. 
Marja (Nicaragua) - Christina (Grækenland) - Chantal (Norge)
- Vi har det så godt :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar