mandag den 29. september 2014

Time is crazy here

-Hvad folk ofte har gentaget her på det sidste er, at tid er uberegnelig på RCN. Og det er så sandt som det er sagt. Hvad der også lige så stille tager til, er mangel på dansk. Jeg har nu skrevet to linjer, og har allerede været i tvivl om sproget tre gange.

Nå. MEN HEJ OG VELKOMMEN!!!

Velkommen ind i en verden hvor jeg ikke helt hvad som sker, og hvor mit hoved ikke helt kan følge med.

I dag vil jeg dele billeder, og via det, fortælle om den sidste tid her.

Disse to piger, er blandt de tre jeg tager med til Danmark i november. Det bliver både skønt og skørt at blande to verdener. Her er vi på vandretur. 

Fra et spændende oplæg relateret til røde kors, og store diskussioner. 

Vi fire danske piger tog på kanotur og her er vores lækre picnic med fjord og bjerge og regnjakker og masser af brød. 






Sweden House dresset up for Peace-dinner i nationalkostumer.

Dette billede synes jeg blot er så skægt. Taget til Peace-dinner i nationalkostumer.

Her er room 104 - mit skønne værelse. Det er virkelig et fantastisk værelse. Jeg har det så godt. 




Vi havde Fun-Run hvor det mellem husene gjaldt om at stille om med flest løbere/gående/kravlende.


Det er så rart og skønt i mit hus. Husånden er fantastisk og til konkurrencer og event møder folk op glade og i gul og blå. Der bliver skrålet "Sweden House" og lavet en masse sjov. 






Et billede fra en god søndag aften. Vi havde picnic på gulvet i værelset, og brugte 1.5 time på at lave i alt 4 fine vafler. Vi puttede dog blot Nutella-lignende stads på den halve dej/halv vaffel og så var det hele godt. 


Dette billede fra auditoriet er blot for at illustrere hvor vi samles. 
Ved talerstolen står vores rektor og relatere noget vigtigt til filmen Frozen.. :-)

Ville blot dele denne plakat fra Peace-weekend, så mange skønne muligheder og tilbud. 

Og endnu et dejligt billede. 


Jeg er lidt for træt og travl til at dele en masse tanker og oplevelser, men alt er godt!

1000 knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar