torsdag den 11. september 2014

Tiden flyver hurtigere end man skulle tro var muligt

Der sker så meget, og jeg har så travlt, at jeg siden i fredags har ville finde tid til at skrive. Men NU gør jeg det altså! Jeg har netop forberedt mig til en fysikprøve og burde egentlig gå til frokost nu, men jeg venter lidt.

FREDAG: Jeg var træt og efter at have hængt ud på et værelse hele aftenen ville jeg sove. På vejen tilbage hørte jeg dog musik og blev draget af den. Og sikke et held. I et af vores Day-rooms (husets stue) var der latino-gathering og en fest var i gang. Der blev danset og sunget på spansk og folk gav den ikke for lidt. Det var fantastisk, og jeg kunne da ikke andet end at være med. Vi dansede lige og kogte lige indtil klokken 12, hvor musikken skulle slukkes, og folk faldt udmattede om.

LØRDAG: Jeg husker ikke så meget fra dagen, kun at jeg holdt mig fra at lave lektier, hvilket jeg fik lov at betale for senere. Om aftenen var der en second year show, som de havde holdt hemmeligt for os, og det var FANTASTISK! Der var indiske og afrikanske danse. Der var små sketches og der var smukke sange. Der blev spiller og sunget og performet, og det var bare helt vildt fortryllende og fantastisk.Om to uger skal 1 years'ene lave et show, og vi arbejder på højtryk! Bagefter var der fest (hvilket betyder dansegulv og musik) og det var anden gang, og det var fantastisk. Folk giver den max gas, og har det bare godt.

SØNDAG: Jeg startede dagen ud med at vandre 10 km sammen med nogle andre fra skolen. Vi endte op i et norsk hus, hvor vi sammen med andre vandrere fik norske pandekager og mad.
Om aftenen var jeg til goal-ball hvilket er et boldspil der kan spilles af blinde. Vi havde dykkerbriller med gaffa-tape på, og så galt det om at forsvare mål og kaste raslende bolde. Et sjovt og udfordrende spil, som jeg har meldt mig til at spille hver søndag.

Siden mandag har jeg lavet en masse skolearbejde, fejret kinesisk måne-fest, lavet teater aktivitet, spist israelsk specialitet, drukket masser af te, grinet og så kan jeg ikke huske mere lige nu. En masse, og jeg har det bare godt!

Nu er det spisetid. VI ses!

Ikke fyldestgørende, men dog eeksisterende billede far en skøn room-dinner :-) -da den var slut.


Efter vandringen, og på vej ind i et norsk træhus efter lapper (pandekager) og suppe :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar