mandag den 15. september 2014

Fire uger


Fire uger

Kl. er 16:15. Boarding passet er klar i hånden og ved siden af mig står fire danskere og en finne vi netop har mødt i lufthavnen. Vi er klar til at gå om bord. Vi griner lidt overilede og ved ikke rigtig hvad der sker. Vi føler os skøre. Vi er klar. Vi er glade. Vi er på vej til Norge, og til UWCRCN.

Med Ulrikke i flyet. Så klar!



Alt dette er nu fire uger siden, og jeg forstår ikke hvor tiden blev af. Dagene for tiden er så smukke, at jeg næsten ikke tror mine egne øjne. Selv morgnerne når det føles, som at gå i en kølig sky til skole. At sidde til dansk omringet af vinduer, men kun kunne se hvidt. Lige så stille bliver fjorden og farverne tydelige, og når man er klar til at gå til cookie break kl. 10 er skolen omgivet af grønne bjerge, skvulpende vand og blå himmel. Det er fantastisk.

Jeg tog mit kamera med mig på tur i dag. Tid til at vise lidt af alt det skønne!


Fjorden før frokost

Hvor jeg har environmental systems and societies :-)

Gule bygninger: klasselokaler! -vejen til kantine og skole! 

To gode venner fra Uruguay og Venezuela!

Derinde bag vinduerne sidder jeg og skriver til jer netop nu.

Mit skrivebord! 

Mit værelse :-) -set fra mit skrivebord

Min seng med drømmefanger, lyskæde, gardiner og billeder på indersiden!

VI SES!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar